Csoportos órák

meretezdat_hu_DSC_0150-psmeretezdat_hu_DSC_0197-psmeretezdat_hu_DSC_0181-psmeretezdat_hu_DSC_0158-ps

 

Hot iron:
– Definiált, szép izmokat szeretnél? Akkor a hot iron óratípust neked találták ki.
– Ez egy tudományos alapú, csoportos, zenés,koreografált súlyzó-rudas edzésforma.
– A dinamikus és biztonságos  gyakorlatokat alapvetően kétkezes speciálisan erre a célra fejlesztett súlyzó szettekkel végzik a résztvevők, de ugyanúgy tartalmaznak saját testsúlyos gyakorlati mozgáselemeket, vagy tárcsákkal való edzéselemeket is.

hot-iron

 

Trx/bodyrope:
“Használd a tested a gépek helyett” Ez a csoportos trx edzések mottója.
Ennél  a népszerű funkcionális tréningnél saját testünket használjuk ellenállásként, ez sokkal kiméletesebb az izületek számára, mint a súlyzós edzések. Trx kötéllel végtelen számú gyakorlat végezhető különböző intenzitásban. Ezáltal hatása is szerteágazó, állóképességet fejleszt, izomtónust javít.
Ma már széles körben alkalmazzák az élsportolók erőnléti edzésprogramjában is, ugyanis bármilyen sportágra felkészíti a testet és segítségével csökkenthető a sportsérülések száma.
A trx edzés esztétikailag is átformálja a testet, harmonikusan kidolgozott izomzatot, jobb izom-egyensúlyt eredményez,  a rendszeresség itt is elengedhetetlen feltétele az eredményeknek.

trx

Spinning és Spinracing
– Izzadás, zene, dinamika, jó kedv jellemzi a spinning órákat.
– Egy kiváló kardió edzés fogyni vágyóknak.
– Csoportos szobakerékpározás zenére különböző intenzitásokkal, nehézségi fokozatokkal, főként a comb, vádli, fenék és has izmaira koncentrál. Növeli az állóképességedet és javitja a hangulatodat, aerob edzésforma lévén pedig erősíti a szívedet.
– Nőknek, férfiaknak, fiataloknak, idősebbeknek is ajánljuk.
– A spinracing annyiban eltér a hagyományos spinning órától, hogy erősítő edzést is tartalmaz, amit a spinneren végez a résztvevő

spinning

 

Fittball
Szép tartás, izmos has…
A fittball labda előnye, hogy annak instabilitása miatt az egyensúlyozás révén egyszerre több izom  több izommunkát végez. Leginkább a törzs izmait,a has és a mély hátizmot  erősíti.
– testtartást javító hatású, gerinckímélő
– javítja az egyensúlyt és a koordinációt
– sok izmot mozgat meg egyszerre

Funkcionális edzés, mely során arányosan terheljük az egész szervezetet összetett gyakorlatokkal, így az állóképességet is növeli.
Nem külön izomcsoportokra fókuszál, hanem összetettebb gyakorlatokkal egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg.
A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját.

fittball

Baba-mama torna
Egy harmonikus edzés összehangolva a mama és pici igényeivel. Célja az anya és gyerek várandóság alatt kialakult szoros kapcsolatának fenntartása és az anya szülés utáni gyorsabb regenerációja kondícióban,és esztétikailag, azaz a tónusosság visszanyerése.
– Szülés után 6-8 héttel elkezdhető. Tartalmas időtöltés kis– és nagy babákkal együtt, jó hangulatban, kellemes zenével.
– Az óra jellege: preventív, gerincbarát, testtartásjavító, mozgásfejlesztő, anyacsinosító.
– Az óra elején átmozgatjuk a babákat, majd az anyukák edzésével folytatjuk, ami az óra fő célja.
– Egyes gyakorlatokat közösen végzünk, de ha a babának játszani támad kedve, arra is van lehetőség.
– Az óra szerves része, hogy az anyukáknak megtanítsuk, hogyan tartsák, emeljék, mozgassák a babájukat, a hordozót, a babakocsit, hogy elkerüljék az esetleges sérüléseket.

babamama

Senior torna

Speciálisan kidolgozott mozgásforma az életkori sajátosságok figyelembe vételével.  A foglalkozás alatt végig kíméljük az ízületeket, de megfelelően át is mozgatjuk.
Ennek eredményeként a mindennapokban végzett tevékenységek könnyebbé válnak, javul az erőnlét és az állóképesség, jobb közérzet alakul ki.

Gerinc torna:

Segíti a gerinc épségének fenntartását, illetve a már kialakult gerincproblémák helyreállítását.
A rendszeresen végzett gyakorlatok lazítják, átmozgatják a gerincet és a csigolyákat.
Segítenek a helyes testtartás kialakításában és a mindennapokban alkalmazható ízületkímélő mozgáskultúra elsajátításában.

gerinc

 

alakformáló

CrossTraining
A funkcionális edzés lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. Ahhoz, hogy ezeket az összetettebb gyakorlatokat végre tudjuk hajtani, mindig stabilizálni kell a kiinduló testhelyzetünket a core izomzat segítségével. Ezért a funkcionális edzés „mellékhatásaként” erősödnek a hasizmok és a mély hátizmok is. A hagyományos alakformáló, erősítő edzésekkel ellentétben a funkcionális edzés komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is fejlesztő hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz!
Különféle eszközökkel színesítik edzőink az órákat 🙂

30-022551-best_cross_training_shoes_for_men

 

Sulis Step Aerobik:
Fiataloknak meglakotott, és kitalált edzés forma. Már 9 éves kortól elkezdhető! Az órán nem használunk nagy súlyokat, szem előtt tartva a fiatalok adottságait.
Dallamos zenék, egy step pad , egy jó oktató és  a legfontosabb: TE!
Ha mindez megvan akkor kezdődhet a könnyebb koreográfiákat használó, állóképesség, koncentráció növelő edzés.
Ez az óra remek lehetőség a fiatal korosztály számára hogy lendületben maradjon 🙂 és nem utolsó sorban észrevétleül ránevel az egészséges életmód egyik fontos momentumára, a rendszeres mozgásra is.

Group training in a gym of a fitness center

Group training in a gym of a fitness center

Cross Boksz:
Erősítő, állóképesség fejlesztő edzés. Cross traininghez hasonlóan különféle eszközök és gyakorlatok váltakozása, megfűszerezve Boksz  és küzdősportból vett elemekkel, melyet karate és más küzdősportokban gyermek kora óta aktívan versenyző oktatónk tart.
Ez az óra nem koreografált, nem box aerobik, sokkal inkább egy komplex erősítő edzés 🙂

Bárki elkezdheti kortól és nemtől függetlenül, mivel oktatónk a gyakorlatokat egyénre tudja szabni 🙂

A gyakorlatok és eszközök sokszínűségének pedig csak a képzelet szabhat határt.

sg_boxaerobics_2 

Jóga:
Aromaterápia és jóga egyben?
.. az illatok és a yoga gyakorlatok hatalmas ÉLETERŐvel, energiával és könnyűség érzettel töltik fel a testet és a lelket.. Mélyebb ellazulás és érzelmi blokkok oldásán vezet az út a valós egyensúlyunkhoz.🙏🏻

Ennek tudatában, tarts velünk TE is esténként a Viaduktfittbe – a teljes testet átmozgató könnyed ászanák és a hajlékonyságunkat fokozó gyakorlatok sorozatávval tarkított – mantrákkal & légzőgyakorlatokkal összhangban megtartandó Aroma MAG Yoga órámra.

Kezdők is bátran jöhetnek! 🙏
Várlak szeretettel,
Anna