Csoportos órák

meretezdat_hu_DSC_0150-psmeretezdat_hu_DSC_0197-psmeretezdat_hu_DSC_0181-psmeretezdat_hu_DSC_0158-ps

 

Hot iron:
– Definiált, szép izmokat szeretnél? Akkor a hot iron óratípust neked találták ki.
– Ez egy tudományos alapú, csoportos, zenés,koreografált súlyzó-rudas edzésforma.
– A dinamikus és biztonságos  gyakorlatokat alapvetően kétkezes speciálisan erre a célra fejlesztett súlyzó szettekkel végzik a résztvevők, de ugyanúgy tartalmaznak saját testsúlyos gyakorlati mozgáselemeket, vagy tárcsákkal való edzéselemeket is.

hot-iron

 

Trx/bodyrope:
“Használd a tested a gépek helyett” Ez a csoportos trx edzések mottója.
Ennél  a népszerű funkcionális tréningnél saját testünket használjuk ellenállásként, ez sokkal kiméletesebb az izületek számára, mint a súlyzós edzések. Trx kötéllel végtelen számú gyakorlat végezhető különböző intenzitásban. Ezáltal hatása is szerteágazó, állóképességet fejleszt, izomtónust javít.
Ma már széles körben alkalmazzák az élsportolók erőnléti edzésprogramjában is, ugyanis bármilyen sportágra felkészíti a testet és segítségével csökkenthető a sportsérülések száma.
A trx edzés esztétikailag is átformálja a testet, harmonikusan kidolgozott izomzatot, jobb izom-egyensúlyt eredményez,  a rendszeresség itt is elengedhetetlen feltétele az eredményeknek.

trx

Spinning és Spinracing
– Izzadás, zene, dinamika, jó kedv jellemzi a spinning órákat.
– Egy kiváló kardió edzés fogyni vágyóknak.
– Csoportos szobakerékpározás zenére különböző intenzitásokkal, nehézségi fokozatokkal, főként a comb, vádli, fenék és has izmaira koncentrál. Növeli az állóképességedet és javitja a hangulatodat, aerob edzésforma lévén pedig erősíti a szívedet.
– Nőknek, férfiaknak, fiataloknak, idősebbeknek is ajánljuk.
– A spinracing annyiban eltér a hagyományos spinning órától, hogy erősítő edzést is tartalmaz, amit a spinneren végez a résztvevő

spinning

 

Fittball
Szép tartás, izmos has…
A fittball labda előnye, hogy annak instabilitása miatt az egyensúlyozás révén egyszerre több izom  több izommunkát végez. Leginkább a törzs izmait,a has és a mély hátizmot  erősíti.
– testtartást javító hatású, gerinckímélő
– javítja az egyensúlyt és a koordinációt
– sok izmot mozgat meg egyszerre

Funkcionális edzés, mely során arányosan terheljük az egész szervezetet összetett gyakorlatokkal, így az állóképességet is növeli.
Nem külön izomcsoportokra fókuszál, hanem összetettebb gyakorlatokkal egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg.
A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját.

fittball

Kismama torna
Az oktató, legjobb szaktudásával  gyógytornászok által javasolt gyakorlatokat illeszt az edzéseibe, hogy a kismamák a várandósságuk  időszakában biztonságosan készülhessenek a szülésre.
Az edzés része az intim torna, a szülésnél alkalmazott légzéstechnika és tartásjavító gyakorlatok.

A kismamatorna célja:
– a várandós anya testének felkészítése a terhességre,
– szülésre, kellemetlenségek megelőzése, csökkentése (derékfájás, visszértágulatok, lábdagadás stb.)
– szülés utáni gyors regeneráció

Akiknek nem ajánljuk:
– nyitott méhszáj
– vérzés, görcsölés
– veszélyeztetett terhesség
– lázas állapot
– fertőző betegség fennállásakor!

Baba-mama torna
Egy harmonikus edzés összehangolva a mama és pici igényeivel. Célja az anya és gyerek várandóság alatt kialakult szoros kapcsolatának fenntartása és az anya szülés utáni gyorsabb regenerációja kondícióban,és esztétikailag, azaz a tónusosság visszanyerése.
– Szülés után 6-8 héttel elkezdhető. Tartalmas időtöltés kis– és nagy babákkal együtt, jó hangulatban, kellemes zenével.
– Az óra jellege: preventív, gerincbarát, testtartásjavító, mozgásfejlesztő, anyacsinosító.
– Az óra elején átmozgatjuk a babákat, majd az anyukák edzésével folytatjuk, ami az óra fő célja.
– Egyes gyakorlatokat közösen végzünk, de ha a babának játszani támad kedve, arra is van lehetőség.
– Az óra szerves része, hogy az anyukáknak megtanítsuk, hogyan tartsák, emeljék, mozgassák a babájukat, a hordozót, a babakocsit, hogy elkerüljék az esetleges sérüléseket.

babamama

Senior torna

Speciálisan kidolgozott mozgásforma az életkori sajátosságok figyelembe vételével.  A foglalkozás alatt végig kíméljük az ízületeket, de megfelelően át is mozgatjuk.
Ennek eredményeként a mindennapokban végzett tevékenységek könnyebbé válnak, javul az erőnlét és az állóképesség, jobb közérzet alakul ki.

Gering torna:

Segíti a gerinc épségének fenntartását, illetve a már kialakult gerincproblémák helyreállítását.
A rendszeresen végzett gyakorlatok lazítják, átmozgatják a gerincet és a csigolyákat.
Segítenek a helyes testtartás kialakításában és a mindennapokban alkalmazható ízületkímélő mozgáskultúra elsajátításában.

gerinc

 

kamagon

 

Alakformáló:
Az óra típus magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az óra 10 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással elő készítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzót, gumikötelet, Fit ball-t, Soft ball-t, step padot. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

alakformáló

CrossTraining
A funkcionális edzés lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát guggolások, emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. Ahhoz, hogy ezeket az összetettebb gyakorlatokat végre tudjuk hajtani, mindig stabilizálni kell a kiinduló testhelyzetünket a core izomzat segítségével. Ezért a funkcionális edzés „mellékhatásaként” erősödnek a hasizmok és a mély hátizmok is. A hagyományos alakformáló, erősítő edzésekkel ellentétben a funkcionális edzés komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is fejlesztő hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz!
Különféle eszközökkel színesítik edzőink az órákat 🙂

30-022551-best_cross_training_shoes_for_men

Zumba:
A zumba Kolumbiából származó könnyen elsajátítható, latin ritmusokra épülő tánc, mely fitness program is egyben. Aerobik és különböző táncok lépéseiből tevődnek össze a mozdulatok.
A Zumba órákon garantált a jókedv és hogy nem távozol száraz ruhában 🙂 Remek kiegészítője lehet súlyzós edzésnek is.

zumba

Tini Step Aerobik:
Fiataloknak meglakotott, és kitalált edzés forma. Az órán nem használunk nagy súlyokat, szem előtt tartva a fiatalok adottságait.
Dallamos zenék, egy step pad , egy jó oktató és  a legfontosabb: TE!
Ha mindez megvan akkor kezdődhet a könnyebb koreográfiákat használó, állóképesség, koncentráció növelő edzés.
Ez az óra remek lehetőség a fiatal korosztály számára hogy lendületben maradjon 🙂 és nem utolsó sorban észrevétleül ránevel az egészséges életmód egyik fontos momentumára, a rendszeres mozgásra is.

Group training in a gym of a fitness center

Group training in a gym of a fitness center

Box aerobik:
A boksz aerobik óra, boksz és küzdősportok mozgásformák alapjaira épülő, magas intenzitású, kalóriaégető tréning, amely alkalmas a kondíció javítására, a koordináció fejlesztésére és a teljes test formálására.
Az óra első fele boxzsák nélküli ütések és rúgások kombinációiból áll, a második részében pedig a főbb izomcsoportok megdolgoztatása a cél.  Teljes testet átmozgató cardió edzés, amely intenzitása ellenére minden korosztálynak és nemnek megfelelő.
Kalória gyilkos edzés 🙂 Egy órán akár 600-700 kalóriát is elégethetsz.
sg_boxaerobics_2